Topovanie kuponov

9. 4. 2025

V Děkovačce si teraz môžete topovat zľavový kupón a získať tak ešte viac potenciálnych zákazníkov a objednávok. Topované pozície sú prvé 4 pozície na stránke zľavového kupónu.

Vďaka topovaniu kupónu sa váš zľavový kupón môže zobraziť na jednej z prvých 4 pozícií a jeho zobrazenie riadi náš inteligentný algoritmus.

Topovanie kupónov je určené pre účty s kreditným systémom podľa aktuálneho cenníka.

Obrázek

Ako to funguje?

Princíp topovanie je veľmi jednoduchý. Kúpite si kredit za počet zobrazení na prvých 4 pozíciách a algoritmus sa postará o spravodlivé zobrazenie vášho kupónu. Aktuálna cena za 1000 zobrazení je 8 EURO. Alebo 0,2 centov za zobrazenie pre 1 unikátneho zákazníka.

V Administraci Děkovačky v ľavom stĺpci nájdete novú sekciu „Topování kuponů“.

Nájdete tu nasledujúce informácie:

  • Prehľad o tom, koľko zobrazení vám zostáva v topování.
  • Aktuálny kreditný zostatok potrebný na nákup topovanej pozície.
  • Najčastejšie používané balíky dobíjania kreditu a vlastnú možnosť nastavenia dobíjania po 1000 zobrazeniach.
Obrázek

Poznámka: Ako vidíte na obrázku, keď začnete topovat údaje, tak systém ešte nemá dostatok údajov na výpočet hodnôt. Jakmile začnete topovat hodnoty sa vypočítajú automaticky.

Novo je možné topovat kupon aj podľa kategórii, v ktorých máte najlepšie čísla. Táto možnosť sa však odomkne až po tom, čo systém nazbiera dostatok údajov. Bez údajov nemá cielenie na kategórie zmysel.

Reporting topování kuponů

K topování kuponů bolo pridané reportovanie o doplnení kupónu, ktoré nájdete v ľavom menu v sekci „Report topování kuponů“.

V reportu najdete lepší přehled o tom, jak se vašemu topovanému kuponu daří za vybrané období.V reportu najdete lepší prehľad o tom, ako sa vášemu topovanému kuponu darí počas zvoleného obdobia.

Obrázek

V reportu vidíte:

  • Grafy trendov topování kuponov a podiel jednotlivých kategórií na zobrazeni topovaného kuponu.
  • Súhrnné údaje za vybrané obdobie.
  • Rozdelenie údajov o topovanie kupónov podľa kategórií.

Na základe tejto správy potom môžete začať topovat jednotlivé kategórie, ktoré sú najlacnejšie, najvýkonnejšie atď.…

Údaje, ktoré zobrazujeme, sme zostavili tak, aby ste mali jasný prehľad o tom, ako si váš topovaný kupón vedie. Medzi údajmi nájdete napr:

  • Počet zobrazení – počet zobrazení kupónu na topovanej pozícii.
  • Počet odoslaných e-mailov vďaka topovanej pozícii – koľko zákazníkov si nechalo poslať váš zľavový kupón na svoj e-mail vďaka topovanej pozícii.
  • Miera konverzie získaných potenciálnych zákazníkov – aká je miera konverzie zákazníka, ktorý si váš kupón pozrie a následne si ho stiahne. (Napríklad: pokud se kupon zobrazí 2 a stáhne 1, je konverzní poměr 50 %)
  • Výdavky na topovanú pozíciu – Čisté výdavky na topovanú pozíciu bez kreditu za stiahnutie e-mailu.
  • Priemerné náklady na získaný kontakt – výdavky na topovanú pozíciu + náklady na získaný kontakt.

Ak máte akékoľvek otázky o fungovaní topováni kupónov, neváhejte se nám ozvat.

Môžete nás poznať z médií