Prípadová štúdia: Kärcher

Dagmar Lambertová
Specialist for Sales On-line Channels

Kärcher.cz spolupracuje s Děkovačkou od marca 2022. Kärcher aktívne pracuje s kupónmi v Děkovačke – priebežne ich aktualizuje podľa diania na samotnom e-shope tak, aby vždy zodpovedali novej ponuke. Teraz ponúkajú obľúbený kupón s 20 % zľavou na pomocníkov do domácnosti.

  • Celkový přivedený obrat: 1 142 720 Kč
  • Náklady na reklamu: 56 685 Kč
  • Celkem získaných e-mailů: 21 627
  • PNO:4.95 %

Kärcher

Kärcher je celosvetovým lídrom v oblasti čistiacich technológií a riešení. Spoločnosť pôsobí vo viac ako 160 krajinách a je známa svojimi ikonickými žltými výrobkami, ktoré zvyšujú štandardy čistoty na celom svete.

Kärcher má dobré pokrytie tradičných marketingových kanálov a jej marketingové oddelenie aktívne vyhľadáva nové propagačné príležitosti.

Ďakovná kampaň umožňuje spoločnosti Kärcher posilniť lojalitu existujúcich zákazníkov a zároveň prilákať nových. 

web klienta Odkaz

Ako vyzerá kampaň na Děkovačce

Kärcher aktívne pracuje s kupónmi na Děkovačce a často ich mení tak, aby zodpovedali akciám prebiehajúcim v samotnom e-shope. Aktuálne ponúkajú veľmi jednoduchý a skvelo fungujúci kupón na 20 % zľavu ma pomocníkov v domácnosti.

Kupón je navyše obmedzený, takže už zľavnený tovar z e-shopu nie je možné zakúpiť. Úspešné e-shopy na Deň vďakyvzdania vytvárajú vlastný imidž akcie, aby prilákali ešte viac zákazníkov, podobne ako to robí spoločnosť Kärcher.

Obrázok

Výsledky spolupráce s Děkovačkou za 12 mesiacov

  • Vďaka nášmu systému Kärcher rozšírila svoju e-mailovú databázu na 21 627 potenciálnych zákazníkov, ktorú možno využiť na e-mailový marketing, remarketing alebo iné marketingové aktivity.
  • Za 12 mesiacov prevádzky sme e-shopu priniesli obrat 1 142 720 Kč s celkovým PNO pod 5 %!
  • Náklady na reklamu vyšli na 56 685 Kč
  • ROAS reklamy je skvelých 2020 %!
Obrázok
Obrázok
Obrázok

Môžete nás poznať z médií