Prípadová štúdia: Kärcher

Kärcher
Kärcher je celosvetovým lídrom v oblasti čistiacich technológií a riešení. Spoločnosť pôsobí vo viac ako 160 krajinách a je známa svojimi ikonickými žltými výrobkami, ktoré zvyšujú štandardy čistoty na celom svete.
Kärcher má dobré pokrytie tradičných marketingových kanálov a jej marketingové oddelenie aktívne vyhľadáva nové propagačné príležitosti.
Ďakovná kampaň umožňuje spoločnosti Kärcher posilniť lojalitu existujúcich zákazníkov a zároveň prilákať nových.
Ako to celé funguje
Máte záujem o Děkovačku? Dohodnite si stretnutie!Ako vyzerá kampaň na Děkovačce
Kärcher aktívne pracuje s kupónmi na Děkovačce a často ich mení tak, aby zodpovedali akciám prebiehajúcim v samotnom e-shope. Aktuálne ponúkajú veľmi jednoduchý a skvelo fungujúci kupón na 20 % zľavu ma pomocníkov v domácnosti.
Kupón je navyše obmedzený, takže už zľavnený tovar z e-shopu nie je možné zakúpiť. Úspešné e-shopy na Deň vďakyvzdania vytvárajú vlastný imidž akcie, aby prilákali ešte viac zákazníkov, podobne ako to robí spoločnosť Kärcher.

Výsledky spolupráce s Děkovačkou za 12 mesiacov
- Vďaka nášmu systému Kärcher rozšírila svoju e-mailovú databázu na 21 627 potenciálnych zákazníkov, ktorú možno využiť na e-mailový marketing, remarketing alebo iné marketingové aktivity.
- Za 12 mesiacov prevádzky sme e-shopu priniesli obrat 1 142 720 Kč s celkovým PNO pod 5 %!
- Náklady na reklamu vyšli na 56 685 Kč
- ROAS reklamy je skvelých 2020 %!


