Prípadová štúdia: Zdravé stravování

Zdravé stravování
Zdravé stravování je e-shop špecializujúci sa na nutrične vyvážené jedlá a krabičkové diéty na každodenné použitie. Vďaka širokej ponuke programov, dôrazu na kvalitné suroviny a odbornému prístupu k zdravej výžive si získal dôveru tisícov zákazníkov v celej krajine.
Tím Zdravé stravování dobre ovláda tradičné marketingové nástroje a neustále hľadá nové a účinné spôsoby, ako inšpirovať ľudí k zdravšiemu životnému štýlu.
Děkovačka pomáha spoločnosti Zdravé stravování upevňovať vzťahy s existujúcimi zákazníkmi a zároveň jemne oslovovať nových záujemcov o zdravé stravovanie a vyvážený životný štýl.
Ako to celé funguje
Máte záujem o Děkovačku? Dohodnite si stretnutieAko vyzerá kampaň na Děkovačce
Zľava, ktorú Zdravá výživa ponúka, je paušálna a jej hodnota je 5 % (paušálne zľavy fungujú najlepšie)
Zľava sa vzťahuje len na prvú objednávku, čím sa zabezpečí, že zákazníci privedení zo systému na Děkovačce sú vždy noví a nie sú to opakovaní zákazníci.

Výsledky spolupráce s Děkovačkou za 12 mesiacov
- Vďaka nášmu systému Zdravé stravovanie rozšírilo svoju e-mailovú databázu potenciálnych zákazníkov o 532 kontaktov, ktoré je možné využiť na e-mail marketing, remarketing či iné marketingové aktivity.
- Za 12 mesiacov fungovania sme e-shopu priniesli obrat 123 072 Kč s celkovým PNO 8,8 % (5 % zľavový kód a 4 % provízia z objednávky).
- Děkovačka priniesla celkovo 28 objednávok z 532 kupónov zaslaných na e-mail.
- Primárna miera konverzie predstavuje 5,26 %.


