Topovanie kuponov
V Děkovačce si teraz môžete topovat zľavový kupón a získať tak ešte viac potenciálnych zákazníkov a objednávok. Topované pozície sú prvé 4 pozície na stránke zľavového kupónu.
Vďaka topovaniu kupónu sa váš zľavový kupón môže zobraziť na jednej z prvých 4 pozícií a jeho zobrazenie riadi náš inteligentný algoritmus.
Topovanie kupónov je určené pre účty s kreditným systémom podľa aktuálneho cenníka.
Ako to funguje?
Princíp topovanie je veľmi jednoduchý. Kúpite si kredit za počet zobrazení na prvých 4 pozíciách a algoritmus sa postará o spravodlivé zobrazenie vášho kupónu. Aktuálna cena za 1000 zobrazení je 8 EURO. Alebo 0,2 centov za zobrazenie pre 1 unikátneho zákazníka.
V Administraci Děkovačky v ľavom stĺpci nájdete novú sekciu „Topování kuponů“.
Nájdete tu nasledujúce informácie:
- Prehľad o tom, koľko zobrazení vám zostáva v topování.
- Aktuálny kreditný zostatok potrebný na nákup topovanej pozície.
- Najčastejšie používané balíky dobíjania kreditu a vlastnú možnosť nastavenia dobíjania po 1000 zobrazeniach.
Poznámka: Ako vidíte na obrázku, keď začnete topovat údaje, tak systém ešte nemá dostatok údajov na výpočet hodnôt. Jakmile začnete topovat hodnoty sa vypočítajú automaticky.
Teraz môžete svoje kupóny topovat i podľa kategórií, v ktorých dosahujete najlepšie výsledky.
Stačí otvoriť kartu „Správa o zobrazených kupónoch“ a pozrieť sa na štatistiky podľa kategórií. Tu uvidíte, z ktorých kategórií návštevníci najčastejšie sťahujú vaše kupóny.
Potom môžete jednoducho zamerať na konkrétne kategórie a topovat svoje zľavové kupóny tam, kde to funguje najlepšie.

Reporting topování kuponů
K topování kuponů bolo pridané reportovanie o doplnení kupónu, ktoré nájdete v ľavom menu v sekci „Report topování kuponů“.
V reportu najdete lepší přehled o tom, jak se vašemu topovanému kuponu daří za vybrané období.V reportu najdete lepší prehľad o tom, ako sa vášemu topovanému kuponu darí počas zvoleného obdobia.
V reportu vidíte:
- Grafy trendov topování kuponov a podiel jednotlivých kategórií na zobrazeni topovaného kuponu.
- Súhrnné údaje za vybrané obdobie.
- Rozdelenie údajov o topovanie kupónov podľa kategórií.
Na základe tejto správy potom môžete začať topovat jednotlivé kategórie, ktoré sú najlacnejšie, najvýkonnejšie atď.…
Údaje, ktoré zobrazujeme, sme zostavili tak, aby ste mali jasný prehľad o tom, ako si váš topovaný kupón vedie. Medzi údajmi nájdete napr:
- Počet zobrazení – počet zobrazení kupónu na topovanej pozícii.
- Počet odoslaných e-mailov vďaka topovanej pozícii – koľko zákazníkov si nechalo poslať váš zľavový kupón na svoj e-mail vďaka topovanej pozícii.
- Miera konverzie získaných potenciálnych zákazníkov – aká je miera konverzie zákazníka, ktorý si váš kupón pozrie a následne si ho stiahne. (Napríklad: pokud se kupon zobrazí 2 a stáhne 1, je konverzní poměr 50 %)
- Výdavky na topovanú pozíciu – Čisté výdavky na topovanú pozíciu bez kreditu za stiahnutie e-mailu.
- Priemerné náklady na získaný kontakt – výdavky na topovanú pozíciu + náklady na získaný kontakt.
Ak máte akékoľvek otázky o fungovaní topováni kupónov, neváhejte se nám ozvat.


